Košarica

Često Postavljana Pitanja

 

TKO JE DARVEL?

Tvrtka Darvel se od 1995 godine posvetila prezentiranju visoko kvalitetnih i svjetski prihvaćenih proizvoda na hrvatskom tržištu.
Naša suradnja sa visoko cijenjenim i poznatim kompanijama, privlači već godinama brojne kupce željne proizvoda neupitne kvalitete.
U želji da Vam približimo originalnost i vrhunsku idejnu realizaciju kojom zrače proizvodi naših partnera, u potpunosti smo se posvetili njihovom naboljem mogućem prezentiranju.
Našom ponudom stavljamo vas u prvi plan, olakšavajući vam odabir ekskluzivnih svjetskih proizvoda koji će obilježiti vašu osobnost.
Sa zadovoljstvom vam možemo pokazati našu viziju. Opustite se i uplovite u vaš novootkriveni svijet.
U Darvel ste uvijek dobro došli.

 

JESU LI SVI ARTIKLI NA WEBSHOPU UVIJEK RASPOLOŽIVI?

Na svakom proizvodu stoji obavijest o njegovoj raspoloživosti. Artikli koji trenutno nisu raspoloživi su najčešće dobavljivi u roku 5-30 dana. Ukoliko proizvod trenutno nije raspoloživ možete poslati email na webshop@darvel.hr te i provjeriti ćemo raspoloživost i vrijeme dobavljivosti.

 

MOGU LI PLATITI KREDITNOM KARTICOM - NA RATE?

Moguće je plaćanje do 12 rata bez kamata uz korištenje sljedećih kartica: American Express®, Diners®, MasterCard®, Visa®. Također, možete platiti robu jednokratno uz Maestro® karticu.

 

KOJI JE ROK ISPORUKE NARUČENE ROBE?

Ako je roba raspoloživa i naručili ste je do 12 sati, u većini slučajeva je šaljemo na isporuku već isti dan. Prosječni rok dostave je 2-3 radna dana. NAPOMENA: ako ste zatražili ponudu za virmansko plaćanje, robu Vam možemo držati u rezervaciji najviše 5 radnih dana.

 

IMATE LI SERVIS?

Ovlašteni servis za Baume & Mercier, Marvin, Hermes, Frederique Constant, Alpina, Wenger Watch, Cross Watch je:

La Petite Suisse

Tratinska 18, 10000 Zagreb, Hrvatska

tel.: + 385 1 38 22 011

mob.: + 385 99 54 50 333

www.urarstvo-samardzic.hr

e-pošta: urarska@mail.inet.hr

 

Ovlašteni servis za Zenith, S.T.Dupont, Cross pisaći pribor je:

DARVEL d.o.o. - maloprodaja

Praška 8, 10000 Zagreb

tel. + 385 4822 000

maloprodaja@darvel.hr.

 

ŠTO AKO MOJA POŠILJKA NIJE STIGLA U ROKU 2 RADNA DANA?

Čim robu pošaljemo na isporuku šaljemo vam tracking code pomoću kojeg u svakom trenutku možete provjeriti stanje svoje pošiljke (in-time.hr/pracenje-posiljaka). Ako roba ne stigne u očekivanom periodu (2-5 radnih dana od isporuke, prema pravilniku dostavne službe), pošaljite nam email na webshop@darvel.hr kako bi poduzeli potrebne mjere. Za narudžbe na otoke dostava u pravilu traje nešto duže (3-5 radnih dana).

 

ŠTO AKO NAPRAVIM POGREŠKU PRILIKOM NARUDŽBE?

Ne brinite! Pošaljite nam email, nazovite nas ili jednostavno ponovite postupak narudžbe a u polje "NAPOMENA" navedite "Ispravak narudžbe". Prihvatit ćemo samo posljednju narudžbu, te prema njoj poslati odgovor o roku isporuke.

 

ŠTO AKO ŽELIM NEKOME POSLATI PAKET BEZ RAČUNA (KAO POKLON)?

Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti u napomeni napisati da ne želite ispostavu računa s paketom. Račun ćemo tada poslati na Vašu email adresu.

 

KOME MOGU UPUTITI REKLAMACIJE NA KUPLJENI PROIZVOD?

Sva pitanja i primjedbe vezana uz proizvode možete nam uputiti putem emaila (info@darvel.hr), telefonski (01 6197 300) ili uživo u poslovnici (Veslačka 6, Zagreb).

 

GDJE MOGU POGLEDATI VAŠE PROIZVODE UŽIVO?

Naše proizvode možete naručiti putem web shopa ili ih pogledati osobno u našoj poslovnici. Ukoliko na našoj stranici ne nađete dovoljno podataka za neki proizvod, ili Vas zanima njegova raspoloživost, možete nam poslati upit na email (info@darvel.hr) ili nas kontaktirajte telefonski (01 6197 300).