Mi koristimo kolačiće da bi poboljšali vaše iskustvo. Da u skladu s novim e-Pravila direktive, trebamo tražiti vaš pristanak za postavljanje kolačića. Saznajte više .

Povratkom branda "Alpina", tvrtka se suočila sa zanimljivim izazovom. Dinamičnost branda je jedna od komercijalnih prednosti tvrtke, ali ključ uspjeha je u oživljavanju «Duha Alpinista». To je duh koji je činio brand tako jakim u prošlosti. Nova Alpina teži novom kreiranju moderne verzije «Asocijacije Alpinista» ujedinjujući selektirane distributere i novu tvornicu.
Isprva će samo nekoliko distribucijskih točaka biti izabrano iz slijedećih zemalja: Švicarska, Japan, Njemačka, Velika Britanija i Hrvatska. Oni će formirati inicijalni krug. Sa ovim prvim distributerima Alpina teži uspostavljanju bliskih veza, te ih nastoji uključiti u razvoj budućih kolekcija, te raznih novih zanimljivih marketinških aktivnosti.